16 de set. 2008

Tràiler


La Irene i la María són dues amigues de la infància que es retroben al cap d’uns anys i decideixen anar juntes de vacances. Marxen a una illa a passar uns dies, acompanyades d’una videocàmera i amb la intenció de recuperar el temps perdut. Són uns dies de diversió i de descoberta, plens d’experiències, en què es proposen gravar-ho tot. Fins i tot el final... Al cap d’uns anys, un noi troba per casualitat i abandonades al carrer les cintes que les noies van gravar durant la seva escapada. Així, decideix iniciar un viatge a través d’aquestes imatges, a través de la mirada de dues noies que no coneix de res però que li diuen molt.
Irene i María és una sèrie de ficció que aprofundeix en temes com la imatge, la memòria i el temps i en proposa una reflexió.

6 comentaris:

Mo. ha dit...

Quina emoció!!!!
Brutal!

Anònim ha dit...

La veurem, oh i tant que sí! I si se'ns passa per qüestions de son, domèstiques o de feina, comprarem la primera temporada a la FNAC.

Bruno.

Anònim ha dit...

Me gusta el rollo doméstico. Sin duda voy a mirar la serie.

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Bruna Nuna i m'encanta el blog i tot el que hi ha en ell. Les fotos brutals, i el trailer preciós. M'agrada, m'agrada molt. Si per qüestions de son jo tampoc el veig, m'apuntaré a les compres de l'FNAC amb el Bruno. O millor encara, us convido a que feu un passe del capítul que vulgueu a la plaça del meu poble. Assegurem públic, calidesa, crítica constructiva i sopar. Si ho decidiu, ja sabeu on trobar-me. Endavant doncs amb la sèrie. Una abraçada a tot l'equip.

joaquim ha dit...

ep, que soc en quim, el fan nº 1 de la Montse, ja va sent hora de que aquesta noieta, faci un gran salt

Anònim ha dit...

Ha valgut la pena esperar-se fins a les dues de la matinada per veure aquesta petita joia.