31 d’oct. 2008

Com un peix que s'escapa

I la noia va pujar a la superfície per mirar el noi d'amagat, en silenci... El va mirar una estona, intrigada i curiosa, també impacient i amb ganes de ser descoberta. No se'n va poder estar i va dir-li alguna cosa, fluixet, tan fluixet que gairebé no va sonar. Però el noi ho va sentir i la va veure, es van creuar la mirada, un instant, en el mateix moment en què la noia, com un peix que s'escapa, ja tornava al fons del mar.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

este comentario tambien lo borrarás?

La càmera enamorada ha dit...

Ups! Quan t'he volgut respondre he esborrat el teu comentari sense voler! Perdona'm! La veritat és que referents referents no n'hi ha, almenys conscientment, així que no puc respondre molt bé la teva pregunta. Una mica de broma et diria que Chambers, Lovelace i Lords són els meus ideals. Però ara en serio, no sabria què respondre't. Gràcies per l'interès! Espero que t'agradi la sèrie!
Lluís

Anònim ha dit...

perdonado jaja. Lo preguntaba porque me recuerda a varios directores que hacen documentales de ficción y que tanto me gustan. Vi el otro dia un capítulo en Btv por casualidad y me alegró ver una serie con apariencia real, en 4:3 y que busca la belleza de la realidad. Hay algunas cosas que no me acaban de gustar como que la historia sea totalmente dependiente de la voz en off para avanzar. Pero aún así es una sorpresa muy agradable. Y nadie me ha pedido la opinión. Felicidades por la serie.

Anònim ha dit...

estoy de acuerdo con esto de la belleza de la realidad. La serie tiene cosa muy bonitas y que son detalles de la vida real y son emociones. aunque a veces es un poco triste hace pensar mucho y reflexionar sobre muchas cosas de la vida. Me gustan los vídeos domésticos y todo lo que se dice sobre la imagen. Han sido muy bien captados y con mucha sensibilidad algunos momentos. me gustan mucho las chicas y me recueradn tanto a momentos vividos sobretodo las imagenes deebajo del agua. Estoy realmente sorprendida por esta propuesta que creo que es muy novedosa y personal. os felicito por la serie, transmite mucho y a mi me ha llegado hondo.